Valorant’ın son 2.03 yaması ile ana karakterlerinizi seçmekte zorlanabilirsiniz. Bu sefer dengeleme adı altında 1v1 senaryolarında mükemmel olan iki düellocu olan yeni gelen Yoru ve Reyna etkiletiyor. Yoru’nun X yeteneği tüm takıma yardımcı olabilecek bazı ek özellikler kazanırken, aynı zamanda en eğlenceli kullanımlarından birisi olan vücut engellemeyi’de kaybediyor.
Valorant 2.03 ile gelen ajan değişiklikleri
Yoru
Çat Kapı (E)
- Mini haritada hareket eden Çatkapı’nın küresinin düşmanlar tarafından görülebileceği menzil artık haritada belirtiliyor.
- Düşmanların Çatkapı’nın ışınlanma sesini duyabileceği menzil artık mini haritada görünüyor.
Boyutlararası Geçiş (X)
- Boyutlararası Geçiş yaparken Yoru’nun mini haritası artık görünüyor.
- Boyutlararası Geçiş sırasında Yoru’nun görüş menzili içindeki düşmanlar artık mini haritada silah arkadaşlarına da görünür oluyor.
- Boyutlararası Geçiş, artık düşmanların gövdesini engellemiyor.
Reyna
- Maksimum Sömür (Q) ve Azlet (E) yükü azaldı: 4 >>> 2
- Reyna’nın son 3 saniye içinde hasar verdiği katledilen düşmanlar, Reyna tarafından öldürülmese bile Ruh Küresi düşürecek.
- Sömür ve Azlet’in yüklerinin bedeli arttı: 100 >>> 200
Phoenix ve Brimstone
- Yakında başka sesler ve olaylar olduğu sırada Yakıcı’nın ve Yakar Top’un yanmayı sürdüren alevlerinin sesini duymak artık daha kolay.
Yoru’nun X yeteneğini kullanırken gördüğü düşman konumlarını otomatik olarak paylaşarak daha güçlü hale getirilmiş gözüküyor ancak vücudu ile düşmanların hareketini engelleyemeyecek artık.
Reyna’nın yeniden değerlendirilmiş hali de en az Yoru’ya gelen yenilikler kadar tartışılacak. Ruh küresi emme yeteneklerinin maksimum kapasitesini değiştiriyor ve fiyatını arttırıyor. Karakteri zaten öldürdük bari gömmeyelim diyen Riot Nerf ekibi, öldürmeniz çalındığı zaman düşmana 3 saniye içinde hasar vurduysanız ruh küresi artık alınabiliyor.
Bu yapılan değişiklikler kesinlikle Reyna’nın 1v4 senaryosundan rahatlıkla çıkabilme veya tersine çevirebilme potansiyelini kısıtlayacak.
Ayrıca Yama 2.03, çoğunlukla Valorant’ın az kullanılan silahlarına odaklanan birkaç değişiklik getiriyor.
Valorant 2.03 ile gelen silah değişiklikleri
Marshal
- Silahla yakınlaştırarak nişan almış oyuncunun hareket hızının normal hareket hızına oranı arttı: %76 >>> %90
- Bedeli azaldı: 1100 >>> 1000
- Nişan alırken yaklaştırma oranı arttı: 2,5x >>> 3,5x
Stinger
- Bedeli arttı: 1000 >>> 1100
- Tam otomatik modun atış hızı azaldı: 18 >>> 16
- Tam otomatik moddayken eskiden 6. mermide ulaştığı maksimum saçılma oranına artık 4. mermide ulaşıyor.
- Tam otomatik modda silahın yukarı doğru (dikey) geri tepme oranı düzenlendi ve 3. mermiden sonra yukarı doğru daha şiddetli sekecek şekilde değiştirildi.
- Tam otomatik modda yatay geri tepmenin mermi koruması oranı azaldı: 4 >>> 3
- İlk seri atıştan sonra dikey geri tepme oranı daha şiddetli olacak şekilde düzenlendi.
- İlk seri atıştan sonraki seri atışların hata payı arttı.
- Seri atış modundaki sıfırlanma süresi azaldı: 0,45 >>> 0,40
Frenzy
- Bedeli arttı: 400 >>> 500