VALORANT 4.08 ile Jett’in E Yeteneği Değişiyor

Avatar photo
VALORANT tasarımcılarından Alexander Mistakidis, VALORANT 4.08 güncellemesiyle Jett’e yapılacak değişiklikleri paylaştı.
Takip Et
Görsel 4: VALORANT 4.08 ile Jett'in E Yeteneği Değişiyor - Bülten - Oyun Dijital

Riot Games bugün paylaştığı blog gönderisiyle VALORANT 4.08 yamasıyla Jett’in E yeteneğinin değişeceğini açıkladı.

Ajan tasarımcısı Alexander Mistakidis yazdığı blog gönderisinde geliştirici takımın, Jett’i öne çıkaran anlar için potansiyelini ortadan kaldırmadan diğer karakterle daha uyumlu hale getirmek istediğini açıkladı. Geliştirici ekip bu doğrultuda, Jett’in “Rüzgâr Gibi” yeteneğinde değişiklik yapacak.

VALORANT 4.08 ile birlikte Jett’in E yeteneği kısa bir bekleme süresine sahip olacak.

VALORANT 4.08 güncellemesiyle birlikte, yetenek tuşuna basıldıktan sonraki kısa bir gecikmenin ardından Jett yeteneğini etkinleştiriyor ve 12 saniye süren zaman aralığında tuşa tekrar basıldığında anında atılabiliyor. Jett ileri atıldığında veya zaman aralığı sona erdiğinde Rüzgâr Gibi yükü kayboluyor fakat ajan iki kere skor aldığında bu yükü tekrar dolduruyor.

Bu güncellemeyle, Jett’in yetenek kullanmadan önce durup düşünmesini ve sonrasında belli bir süreliğine sahip olduğu atılma gücüyle kendine has çılgın performanslar sergilemesini sağlayarak ajanı temel oyun döngüsü sınırlarının içine geri çekmek istiyoruz. Bu sayede diğer oyuncuların Jett’in kasten hamle yaptığını görebileceği ve anlayabileceği net işaretler oluşacak. Jett’in yeni atılma yeteneği oyuncuların kendini biraz ayarlamasını gerektirecek fakat oyunun sağlığını pekiştirirken Jett’in kimliğinden taviz vermemek için en iyi çözümün bu olduğunu düşünüyoruz.

Jett’in atılma yeteneği için onlarca prototip geliştirdik ve denedik ama hiçbiri yeterli olmadı. Bazı prototiplerde yetenek tuşuna iki kere basma özelliğinden kaçındık fakat bu zayıflatmaya rağmen yetenek oyuncular tarafından çok daha az sezilebilir oldu. Bazılarının da Jett oyuncuları açısından daha iyi olduğu halde çözmeyi amaçladığımız oyun sağlığı sorunlarını giderebileceğine ikna olmadık.

Bu Jett düzenlemeleri sayesinde ajana mümkün olduğunca güçlü ve tepkisel olabileceği bir alan açmayı ve doğru kararlar vermesini sağlamayı umuyoruz. Jett’in kadrodaki eşsiz yerini korurken diğer ajanlara biraz nefes alma fırsatı vermeye kararlıyız. Ayrıca gelecekte VALORANT’ın temel taktiksel sisteminin korunduğundan da emin olmak istiyoruz.

Alexander Mistakidis – VALORANT Oyun Tasarımcısı

En güncel oyun haberleri için Instagram, Twitter ve Google Haberler üzerinden Oyun Dijital’i takip edebilirsiniz. Ayrıca, fikirlerinizi yorumlar kısmından diğer okurlarımızla paylaşabilirsiniz.

guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Önceki İçerik
Görsel 5: Perfect Heist 2 Sistem Gereksinimleri - Bülten - Oyun Dijital
Avatar photo

Perfect Heist 2 Sistem Gereksinimleri

Sonraki İçerik
Görsel 6: Yeni PlayStation Plus'ın Çıkış Tarihi Duyuruldu - Bülten - Oyun Dijital
Avatar photo

Yeni PlayStation Plus’ın Çıkış Tarihi Duyuruldu

Alakalı İçerikler